1.7.2013

Dessi / Tikru

21.6.2014 Dessi lähti juhannuksena kotiin. Hyvää matkaa, sokerinen <3

Hola!

Oon Dessi, tai kaverien kesken Tikru, miten vaan. Olen syntynyt vuonna 2008 Kissatalolla. Olin luonnollisesti koko pentueen suloisin, kuten olen edelleenkin. Siis suloisin ja ylipäätään magein kissa kaikista.

Oon välillä käynyt testaamassa kotia, mutta siellä tuli vähän ongelmia mun merkkailun vuoksi. Itse en tajua, miten mun reviirimerkit lasten sängyissä muka häiritsee ketään, mutta hei, ihmiset on outoja.

Oonkin nyt asustellut täällä Kissatalolla, eikä se oikeastaan oo niin kauheeta. Täällähän käy kuitenkin säännöllisesti ihmisiä palvelemassa ja ihailemassa mua <3

Pääset mun kummiksi, jos haluut! Voin mä muuttaakin teille, mutta et sit saa hermostua, jos en heti tajuu lopettaa tota mun muka-ikävää tapaa.

Nähdään,
Dessi



Ei kommentteja:

:: Love, guaranteed ::